Minggu, 14 Oktober 2012

mangkel -_-

mangkel he, mending gak ikut nang dempo. nyuesel. doh kah, diikutno tapi gak maen podo karo goro ta.. -___-

lha mosok aku mang wes budal nang sekolah jam 8, terus sampe sekolah nang dempo, pas wes sampe kono, eh malah maine sek jam 3, lak megelno a -_-. akhire aku ambek seng liyane nang MTs dikek.

pas jam 3 akhire aku ambek seng liyane nang dempo maneh, terus pas sampe kono ketemu mbk laras, awale mbk laras gak gelem main, akhire melok main. aku sueneng mbk laras iso melok main. tapi, pas ngerti bajune mbk laras nomere 4, maleh aku gak ada harapan gawe melok main. eh, kenyataan harapan iku musnah (?) -_-, aku gak melok main untuk yang kedua kalinya di turnamen -_-. muangkel tambahan. timbangane ndek dempo suwe2, aku malah nggarai mangkel tok! -_-. akhire aku mbalek nang MTs.

ndek MTs aku sms ayahku njaok sosol. tapi pending, akhire njaok sosol mbkku, tapi mbkku gak iso, terus tak cobak telfon omahku, eh, malah melbox, terus nyobak telfon ibukku akhire diangkat tapi malah kongkon moleh dewe -_- *meso2* tambah muangkel gak karuan (?) -_-.

sampe omah malah disalahno -__________________- *mesomaneh*

Tidak ada komentar:

Posting Komentar